איוד בפד״ח לתעשייה

מתייחסים ללקוחות כמו למשפחה מאז 2013

פחמן דו חמצני, או בשמו הלועזי CO2, הוא גז טבעי הנוצר בין היתר גם בגופם של בעלי חיים ואצל בני האדם. פחמן דו חמצני אינו יוצר ריכוזים רעילים המסכנים את האדם בסביבת המוצר המאוייד, אך רעיל למזיקים הנמצאים במוצרים עם ריכוז גבוהה של פחמן דו חמצני בתוך החלל המטופל.

שיטת הדברה הידידותית  של איוד בפחמן דו חמצני מהווה פתרון אולטימטיבי לסביבה המכילה מזון מפני שהיא אינה מותירה שיירים רעילים, המסכנים את בטיחות המזון ואת בטיחות הנמצאים בסביבת ההדברה.

 

הדור הבא של ההדברה הירוקה בתעשייה

איוד ע"י איוד פחמן דו- חמצני היא הדברה אורגנית ללא שיירי רעל, מה שהופך אותה לידידותית לסביבה ולמשתמש. ניתן ליישם במוצרים אורגניים כגון: זרעים, חליטות תה ותבלינים למיניהם. הייחודיות שבאיוד המוצר אינו נפגע כתוצאה מהאיוד והמזיקים לא נשארים בחיים.
קטילתם של חרקים ע"י תהליך ה"אנוקסיה" (שלילת החמצן) – היא תהליך הדברה יעיל ואפקטיבי בהרבה לעומת ההדברה המסורתית.

ההדברה מבוצעת בחללים אטומים, או בבועות איוד אטומות המיועדות לפי גדלים של משטח ועד גודל של מכולה 20 רגל. 

הדברה זו נחשבת לאפקטיבית במיוחד כאשר היא מתבצעת בצורה מקצועית ע"י שימוש בבועות איוד ייעודיות המונעות דליפת גז החוצה ובולמים כניסה של חמצן אל החדר המטופל.
גם במידה והחמצן "ברח" מהחלל – החומר נמהל באוויר ואינו מזיק לבריאות הסובבים.

איוד פדח-סחורה חקלאית אורגנית

תשובות לשאלות שלכם

הישארו מעודכנים עם המומחים של אחסנה ירוקה

ליקטוס

ליקטוס/אבקנית מאת: חגית נברו, דוקטורנטית להדברה בגז-אחסנה ירוקה בע"מ.   – Lyctus brunneus Steph אבקנית. האבקנית הינה חיפושית ממשפחת  Lyctidae הנפוצה בכל העולם. בארץ קיימים

להמשך קריאה »