הדברה באיוד פחמן דו חמצני

הדברה בשיטות המסורתיות, הכוללות שימוש בחומרי הדברה חזקים היא דבר מסוכן. העתיד פונה אל עבר הדברה המונעת פגיעה בסביבה, הנוקטת בגישה ידידותית לסביבה ולסובבים ובשיטות ירוקות לניהול המזיקים השונים.

הדברה ידידותית הינה בטוחה יותר בהשווה לשימוש בגזים רעילים המזיקים לסביבה ולאדם – היא גם יעילה יותר. המשיכו לקרוא על מנת להכיר את הדור הבא של ההדברה הידידותית: הדברה באיוד פחמן דו חמצני.

הכירו את הפחמן הדו חמצני

פחמן דו חמצני, או בשמו הלועזי CO2, הוא גז טבעי הנוצר בין היתר גם בגופם של בעלי חיים ואצל בני האדם. פחמן דו חמצני אינו יוצר ריכוזים רעילים המסכנים את האדם בסביבת המוצר המאוייד, אך רעיל למזיקים הנמצאים במוצרים עם ריכוז גבוהה של פחמן דו חמצני בתוך החלל המטופל. 

שיטת הדברה הידידותית  של איוד בפחמן דו חמצני מהווה פתרון אולטימטיבי לסביבה המכילה מזון מפני שהיא אינה מותירה שיירים רעילים, המסכנים את בטיחות המזון ואת בטיחות הנמצאים בסביבת ההדברה.

הדור הבא של ההדברה הידידותית בישראל

הדברה ידידותית ע"י איוד בפחמן דו חמצני נחשבת להדברה אורגנית ללא שיירי רעל, מה שהופך אותה לידידותית לסביבה ולמשתמש. קטילתם של חרקים ע"י תהליך מניעת ניצול חמצן בחרקים וע"י ה"אנוקסיה" (שלילת החמצן) – היא תהליך ההדברה היעיל ביותר כיום.

ההדברה מבוצעת בחללים אטומים, או בבועות איוד אטומות המיועדות למנוע את הירידה בריכוז הגז וכניסתו של החמצן אל החלל המטופל אליו מוחדר הפחמן הדו חמצני. 

הדברה זו נחשבת ליעילה במיוחד כאשר היא מתבצעת בצורה מקצועית ע"י שימוש בחומרי איטום ייחודיים, המונעים דליפת גז החוצה ובולמים כניסה של חמצן אל החלל המטופל. גם במידה והפחמן דו-חמצני "דולף" אל החלל – הגז נמהל במהירות רבה באוויר הסביבה ואינו יכול להגיע לריכוזים המזיקים לבריאות הסובבים.

הדברה ידידותית – איתנו זה אפשרי

אחסנה ירוקה בע"מ היא החברה המובילה בשוק בכל הנוגע להדברה ידידותית באמצעות איוד בפחמן דו חמצני. מדובר בחברה פרטית המתמחה בפיתוח ושיווק של טכנולוגיות ירוקות שמטרתן לשמור על איכות המזון המאוחסן באמצעות שיטות מדעיות ידידותיות לסביבה.

אנו מספקים פתרונות של שמירת איכות מזון באחסנה, פיתוח טכנולוגיות איוד בקור עבור מוצרים טריים, רישום של חומרי הדברה וביצוע מבחני יעילות, בקרת חרקי מחסן ורכוש, הפצה בלעדית של מוצרי Grain – Pro, הדרכת מדבירים ומנהלי אבטחת איכות, ופיתוח טכנולוגיות ירוקות וכלכליות.

לסיכום

אם קראתם עד כאן כנראה שכבר השתכנעתם לפנות אלינו על מנת לקבל את שירותי ההדברה הידידותית הטובים והמתקדמים ביותר.

הרימו טלפון עוד היום לקבלת שירותי הדברה ידידותיים ומקצועיים מהשורה הראשונה.

מעוניינים לדעת עוד?

הישארו מעודכנים עם המומחים של אחסנה ירוקה

ליקטוס

ליקטוס/אבקנית מאת: חגית נברו, דוקטורנטית להדברה בגז-אחסנה ירוקה בע"מ.   – Lyctus brunneus Steph אבקנית. האבקנית הינה חיפושית ממשפחת  Lyctidae הנפוצה בכל העולם. בארץ קיימים

להמשך קריאה »