טיפול באיוד למזיקים ותולעי עץ

איוד -הדברה בגז למזיקים ותולעי עץ

איוד בגז, בשונה משיטות ריסוס שאיננה חודרת לתוך המוצר, משיג תוצאות ברמת חדירה גבוהה גם במקרה בו המזיקים אינם נראים לעין כיוון שמתחפרים ומתרבים בעומק החומרים השונים כדוגמת: חרקי מזון, טרמיטים, תולעי עץ ועוד. הגז כחומר נדיף מצליח לחדור למקומות המוסתרים ולמגר את המזיקים. שיטת הדברה זו מתאימה לבתי עסק, בתים פרטיים, משרדים מלונות ומסעדות. קראו על השיטה להדברת מזיקים ותולעי עץ באמצעות איוד בגז.

איוד – איך שיטה זו פועלת על המזיקים?

פעולת ההדברה בגז מתבצעת ב-3 שלבים:

  1. המדביר יאטום את המשטחים הנגועים – בשלב הראשון יש לאטום את המשטחים הנגועים במזיקים – בניילון למטרת שמירה על ריכוז קטלני לחרקים וכאמצעי בטיחות למניעת דליפת הגז אל חלל העבודה. המדביר יבחר את סוג הגז המתאים לאיוד המוצר הספציפי – איש מקצוע יבחן ויאבחן את סוג המזיקים ורמת הנגיעות בעץ ובחומרים בנגועים. בחירת סוג הגז התואם את משימת ההדברה תעשה על פי מיקום המוצר הנגוע, המרחק מהקרבה למגורים, סוג המוצר לטיפול ואופן השפעת הגז על המזיק. לאחר שקלול סך המשתנים יחליט המדביר באיזה גז להשתמש  ויזרים אותו אל המשטחים הנגועים.
  2. המדביר יפתח את החלל המאוייד לשחרור הגז ולכניסת אוויר נקי – בכדי לאוורר את האזור בו בוצעה ההדברה מהגז הנדיף, יש לפתוח את החלונות לכניסת אוויר נקי שישחרר את החלל המטופל כתוצאה מריכוז גבוה של הגז. רק לאחר ירידת ריכוז בגז מתחת לערכי הסף שנקבעו ע"י הרשויות בישראל, תותר כניסת אדם לאזור. 

לאלו סוגי מזיקים מתאימה הדברה בשיטת האיוד?

הדברה בשיטה זו מתאימה עבור מזיקים שחודרים לתוך המוצרים. לפניכם פירוט מזיקים אותם ניתן להדביר באמצעות איוד:

  • טרמיטים.
  • תולעי עץ.
  • חרקי מזון.
  • חרקי מחסן המזיקים לרכוש כגון עורות, בדים ומוצרים מוזיאוניים.
  • ביצי חרקים שהתחפרו בתוך רהיטי עץ.

איך ניתן לטפל במזיקים המתחפרים במוצרי מזון?

אחסנה ירוקה בע"מ מציעה את שיטת האיוד כפתרון עבור הדברת מזיקי מזון. איוד בגז מאפשר הדברה של מזיקים במפעלים, מחסנים, בתי אריזה, רשתות קמעונאיות וטחנות קמח. יתרון פעולת האיוד מתבטא גם ביכולת לקטול זחלים וביצים של סוגי מזיקים שונים באמצעות חדירה למערכות הנשימה שלהם.

איוד (הדברה בגז) – חפשו מדביר בעל רישיון

מכיוון ששיטת הדברה של איוד בגז נחשבת לאפשרות מסוכנת באופן יחסי, יש לבחור אך ורק במדביר בעל רישיון לאיוד בגז, בתוקף. רישיון זה מבטיח לכם שימוש אך ורק בחומרים מאושרים על ידי בעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון. 

אחסנה ירוקה – החברה שלכם לאיוד

אחסנה ירוק הינה חברה פרטית המתמחה במציאת פתרונות הדברה עבור מזיקים במוצרים שונים ותולעי עץ. החברה מעסיקה מדבירים בעלי רישיון לאיוד בגז המומחים בסוג הדברה זה ומבצעים אותו באופן מקצועי ובאותה מידה בטיחותי. החברה מציעה שירותי איוד למגזר הפרטי ולמגזר מתחומי התעשייה השונים וכן שמירה של מוצרי מזון במגוון אופני אחסנה. לקבלת מידע נוסף בנושא הדברה באמצעות איוד בגז תוכלו ליצור קשר עם מומחי הדברה שישמחו לייעץ לכם על הדברה ספציפית ייעודית עבורכם לפי דרישתכם.

מעוניינים לדעת עוד?

הישארו מעודכנים עם המומחים של אחסנה ירוקה

ליקטוס

ליקטוס/אבקנית מאת: חגית נברו, דוקטורנטית להדברה בגז-אחסנה ירוקה בע"מ.   – Lyctus brunneus Steph אבקנית. האבקנית הינה חיפושית ממשפחת  Lyctidae הנפוצה בכל העולם. בארץ קיימים

להמשך קריאה »