איוד בפד״ח למגזר הפרטי

מתייחסים ללקוחות כמו למשפחה מאז 2013

פחמן דו חמצני, או בשמו הלועזי CO2, הוא גז טבעי הנוצר בין היתר גם בגופם של בעלי חיים ואצל בני האדם. פחמן דו חמצני אינו יוצר ריכוזים רעילים המסכנים את האדם בסביבת המוצר המאוייד, אך רעיל למזיקים הנמצאים במוצרים עם ריכוז גבוהה של פחמן דו חמצני בתוך החלל המטופל.

שיטת הדברה הידידותית  של איוד בפחמן דו חמצני מהווה פתרון אולטימטיבי לסביבה המכילה מזון מפני שהיא אינה מותירה שיירים רעילים, המסכנים את בטיחות המזון ואת בטיחות הנמצאים בסביבת ההדברה.

הדור הבא של ההדברה הירוקה במגזר הפרטי

הדברה ידידותית ע"י איוד בפחמן דו חמצני נחשבת להדברה אורגנית ללא שיירי רעל, מה שהופך אותה לידידותית לסביבה ולמשתמש. קטילתם של חרקים ע"י תהליך מניעת ניצול חמצן בחרקים וע"י ה"אנוקסיה" (שלילת החמצן) – היא תהליך ההדברה היעיל ביותר כיום.

ההדברה מבוצעת בחללים אטומים, או בבועות איוד אטומות המיועדות למנוע את הירידה בריכוז הגז וכניסתו של החמצן אל החלל המטופל אליו מוחדר הפחמן הדו חמצני.

הדברה זו נחשבת ליעילה במיוחד כאשר היא מתבצעת בצורה מקצועית ע"י שימוש בחומרי איטום ייחודיים, המונעים דליפת גז החוצה ובולמים כניסה של חמצן אל החלל המטופל. גם במידה והפחמן דו-חמצני "דולף" אל החלל – הגז נמהל במהירות רבה באוויר הסביבה ואינו יכול להגיע לריכוזים המזיקים לבריאות הסובבים.

WhatsApp Image 2022-11-22 at 15.15.17